viernes, 17 de agosto de 2012

Iosu Uribetxebarriaren eskertza eta eskaera euskal jendarteari

Gaur eguerdian bere abokatuarekin egon ondoren, jadanik 9 egun gose greban eman dituen Iosu Uribetxebarriak eskertza mezua eta lasaitasunerako deia helarazi dio euskal jendarteari. Hona hemen Naiz.info atariak zabaldutako bere hitzak: “Nire osasunaren alde borrokatzen eta borrokatzen ari naiz, duintasuna eskatzen dut, ez besterik. Azken egunetan, nire askatasunaren hainbat ekimen egiten ari direla badakit eta hortan ari jendeari nire animoa eta eskerrak eman dizkiet, kriston indarra ematen didate. Hori bai, eskaera argi bat egin nahi diot jende guztiari, mesedez ni hemendik era batetara edo bestera aterata, ez egin inolako zoramenik. Inon. Egun Euskal Herrian dugun egoera, azken hilabetetan emandakoa pausuak oso ondo ikusten ditut, oso positiboak izan dira. Egoera politikoa eta prozesuarekin baikor nago, oso ondo goaz. Animo, eskerrak eta besarkada handi bat jende guztiari, Aurrera Bolie!”.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.